منة بدر تحيى ذكرى ميلاد والدها الراحل رائد فن الديكور

213

 

روز توفيق انور

نشرت الفنانة “منة بدر تيسير ” عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام صورة قائلاً :النهاردة يوم ميلاد أبويا الله يرحمه، وحشتني يا بابى أكتر ما قلبى قادر يستحمل، وحشتني حنيتك، حضنك، عينك وهى بتبصلى، وحشني الأمان معاك، ربنا يرحمك ويغفر لك”.

ويشار إلى أن آخر أعمالها مسلسل نصيبى وقسمتك 3 من خلال حكاية “حبيبتى من تخون” من بطولة الفنان طارق صبرى، ميرنا نور الدين، سلوى عثمان، ندى عادل، مصطفى منصور، إنجى خطاب، من تأليف عمرو محمود ياسين ،اخراج مصطفى فكرى.

ويذكر أن الراحل بدر تيسير له إسهامات عديدة بالدراما ومنها، اليقين، بين القصرين، قصر الشوق، يوميات ونيس، أحلام عادية، أبناء ولكن، لما التعلب فات، قصة الأمس، العندليب، الحقيقة والسراب.

 

View this post on Instagram

النهارده يوم ميلاده ابويا الله يرحمه ادعوا له وحشتني يا بابي اكتر ما قلبي قادر يستحمل وحشتني حنيتك.حضنك،عينك وهي بتبصله وحشني الأمان معاك ربنا يرحمك و يغفرلك بدعي ربنا طول الوقت تكون حاسس بيه لانك الوحيد اللي هتعرف ايه اللي جويا اللي عمري ما بعرف اعبر بيه لحد نفس ترجعلي تاني وترجع نفسي اللي رحت ومش عرفه ارجعها والنور اللي انطفه جوايا خليك واخد بالك مني لاني وجودك كان بيطمني و ينورني وبيخليني بعرف اخد بالي من نفسي وحشني الامان معاك انت بدر اللي ناقص وعمره ما هيرجع تاني ليا ادعوا ل ابويا في ظهر الغيب برحمه و مغفره

A post shared by Menna Tayseer (@mennatayseer12) on

قد يعجبك ايضآ