خبيرة الأبراج بسنت يوسف تتصدر تريند جوجل بعد تصريحاتها الأخيرة: “2020 سنة الحساب”

198

صافي حمدي

تصدرت خبيرة علم التارو و الأبراج بسنت يوسف ،مؤشر البحث على جوجل،وجاء ذلك خلال مداخلة هاتفية لها في برنامج الحكاية مع الإعلامي عمرو أديب، على شاشة MBC masr ، بعدعرض فيديو تتحدث فيها عن توقعاتها لعام 2020 .

 

وأشارت بسنت إلى أن خلال بداية العام 2020 ستحدث زاوية فلكية هتقلب العالم كله، محصلتش من 700عاما، ولما حصلت هددت امبراطوريات ودول عظمى، وأن مصر كمان عشرة سنين هتبقى اكتر مكان الأمان في العالم،هو عام مسئوليات، ومصر هتعدي الأزمة وضع الاقتصادي مستقر .

 

وقالت بسنت أنه ما يحدث الآن هو نفس السيناريو، لما حدث في عام 1918، بإنفلونزا إسبانيا، أنا عاوزه أقول أنى بلاش نثق أوي لما موضع الكورونا احتمال يهدى شوية خلال شهرين المطارات سيتم فتحها بقيود، العالم سيكون مطمن، وده الخوف، وده هيفضل موجود لحد 20 ديسمبر، ويكون كمية تناقضات رهيبة، الكواكب ملهاش علاقة بالنتيجة، وأن الكواكب إلى موجودة فى برج الجدي وأنا قلقانه لأني نفس الكواكب مربع المريخ مع الحمل سيكون فى مشاكل.

 

أضافت بسنت هنتعامل مع حاجة كبيرة ، وحتى لو فى مصل وقائي، سيكون التركيز على جهاز المناعة لأنه من خصائص كوكب الجدي المناعة هو النظام الدفاع الأول، وهو يجب التركيز عليه، وأنه لا عودة الحياة لطبيعتها، لحد 21 ديسمبر هيحصل زاوية فلكية كبيرة فى الكواكب، ومش بتحصل غير من 600 عام، بالنسبة لمصر ستكون حاجة كويسة، وفق للتاريخ القرن 15،أما خارج مصر في كوارث تحدث فى الطبيعة بعد فيروس الكورونا، وسيكون فى حساب لأنها سنة الحساب، وذلك بمجرد انتهاء ذلك الظرف والشعوب ستتغير.

مداخلة برنامج الحكاية مع الاعلامي عمرو اديب كاملةربنا يجيب الخير باذن الله للناس كلها وللعالم كله.#بسنت_للعلم_بالشئ#بسنت_يوسف

Posted by ‎التاروو والابراج مع بسنت يوسف‎ on Monday, April 20, 2020

قد يعجبك ايضآ